Followers

Friday, May 16, 2008

SELAMAT HARI GURU!

Today, my husband 1st celebration of Teachers' Day! Happy Teachers' Day Cikgu Pyan.. Semoga cikgu ceria selalu dan sentiasa bersedia dan sentiasa terdorong utk mendidik anak-anak (orang? sebab anak kite lom g sekolah g..hihi)..

Hari guru ni mengingatkan pulak pada memories mase kat sekolah. Especially kt Teknik Tuanku Jaafar yang 'tercinta' tuh! dah 10 tahun meninggalkan bangku sekolah..hanya ingat name beberapa org cikgu jek..ish..teruk tul la aku nih! antara cikgu yg aku pernah jumpa after school, cikgu kelas aku la cikgu latifah (mertua dia satu kg ngan aku beb!)..cikgu shamsiah (geng baik mak aku!)..ustazah khadijah laham (eee.......)..yg lelain x pernah jumpa g. oh ye! cikgu norsiah tan..dulu ajar aku lukisan kejuruteraan..jumpa mase wedding kt umah cikgu shamsiah..still jalannye menonong-nonong jek mcm dulu..x hirau org keliling..

apapun, cikgu2 nih lah yg byk mengajar erti hidup.. So pada cikgu2 jgn la putus harapan, kecewa, burnout etc. cepat sangat.. SELAMAT HARI GURU! Guru Cemerlang Negara Terbilang..

2 comments:

  1. selamat hari guru cikgu pyan..
    faiz!!! tak penah plak aku jumpe cikgu STTJ...takde jodoh kot..muhahahha

    ReplyDelete
  2. Tuhan yang menentukan segalanyee...

    ReplyDelete

Orang2 happy :)