Followers

Tuesday, October 5, 2010

Hapdet!

Ada worang suda marah sama aku pasal x hapdet blog. Muahahaha...aah ek, nape aku x hapdet? kanpe? knape? SBB, aku xde napsu nk tgk PC/lappy lame2 la lately. Cam pinar2 mata cantik aku..hahaha..

Pas raya ni mabuk dh makin ilang..aku suke sebab dapat melantak x hingat. Laki i tanye "ayang ni mabuk ke tak?" he3. i jawap "siang ni x la..nnt mlm tolong picit kpale ye" :p
Sbb dh 'siuman' balik, last week jln2 raya sampai ke Pontian. Lame dh x g. Last g ms baru2 kawen..pheeewiittt! Jln2 tunjuk bini baru beb (mase tu gua slim lg..muahahhaa). Destination: Pontian - Rengit - Muar. That night sampai Muar kul 11.30pm di mana sang suami dgn muka 'jemmed giler' sbb:
1. penat drive dr pagi.
2. ujan lebat gile.
3. nk tgk MU lawan tp dh abes..he3

Mil bising sbb ingat x singgah umah die..lor, mane bole. Daulat dtg nnt x singgah umah mak toh! hu3. Aku n anak2 dh penat. X kisah ape, masuk bilik dan zzzzzzzzzz..eh, dh salam mil tadi!

Esoknye g bandar Muar cari paste rempah2 yg chekgu sekolah hb kirim. Sorry la kak oi..kodai tutup ari ahad. xde rezki. Len kali la ek!

Petang after Zohor (n lepas melantak nasi ayam yg fil masak masa aku merayap kat bandar --bertuahnye menantu!!) kami pun bertolak balik Serdang. Bangi -- open house umah kwn hb -- Subang Bestari -- open house umah sil (oi, x reti2 balik umah ke?). Kul 11 pm baru la tibe umah terchenta.

Natijah dr percutian singkat ini: Isnin aku MC sbb mabuk post-vacation..err, agaknye la. So selamat lagi 1 hari MC. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Orang2 happy :)