Followers

Friday, July 15, 2011

Doa

Assalamualaikum..
Pagi ni 'ter'chat dgn kawan lame matila bos tau kang nih!
Siyes lame dh x jumpe
Member org selatan tp dok di utara
Membawa diri yg lara gamaknye

Die ade sorang anak bujang
6 thn umurnye
Ade prob ngan x-husband, jd tinggal la mereka berdua saje
Tp katenye 'aku bahagia begini'
Happy for u babe! :)

 Story baru die:
Skang masih di utara, skali skali lik selatan jenguk ayah n adik beradik
Kat sana life cam biase je
G keje balik keje
Anaknye dihantar g sekolah tadika swasta
Ayat yg sangat meruntun jiwa raga aku pagi ni:
"M*rul dh pandai baca..mengaji n solat"
"Masa 1st time die bacakan doa utk aku, aku menangis..rupanya aku dh ade anak yg boleh doakan aku bahagia dunia akhirat"
Sendu aku di situ..hu3

Tekad saya:
X kira di mana hantar anak sekolah, sekolah mahal ke, sekolah x brape nk free ke, yg penting ilmu yg dia dapat.
Moga anak2 mama jd insan berjaya di dunia dan juga akhirat..
wallahua'lam..
Sejahtera ke atas kamu...

8 comments:

  1. aduh .. memang terharu! semoga hidup dan mati kita diberkatiNya.

    ReplyDelete
  2. ye.. ilmu sgt penting... :)

    btw, sy follow sini..
    jemput singga belog sy.. follow sekali kalo sudi ye..

    http://soliciousstorynory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tak kisahlah kat mana anak-anak pergi belajar, janji dapat ilmu udahlah. sejuk perut ibu bila dengar anak pandai mengaji dan berdoa.

    ReplyDelete
  4. Kak Ina: nk anta p London..nnt leh mama die g jenjalan cm kak ina..he3

    ReplyDelete
  5. lelaki ke? anak 3 orang dah?

    ReplyDelete

Orang2 happy :)