Followers

Thursday, January 30, 2014

Blog oh Blog

Assalamualaikum..

They said "Entry mesti informative..kalo x blog u rubbish".

They said "Mesti g 'jenguk' bloggers top2..tinggal komen..mesti kite pun boleh jd top".

They said "Rajin2 blog-walking..tinggal komen sane sini..nnt traffic blog kite pun tinggi".

.......

Kate saya "Blog saya..saya punya suka nak taip ape..sekian.".

Kate saya "ye la..rajin jgk men'jenguk'..tp blogger top jenguk ke blog kamu?".

Kate saya "Rajin mmg la rajin..tp dr tinggalkan komen2 nonsense baik lah jd silent reader je".

......

Sebenarnya hari ni rasa sunyi sbb ramai dh bercuti..sume dalam mood holiday. Bloggers rajin pun cuti nampaknye.

Happy holiday!

Wassalam.

2 comments:

  1. Blog kita acuan kita, rencah kita, dapur kita...

    Masaklah apa yang kita suka asalkan halal. :)

    ReplyDelete

Orang2 happy :)