Followers

Friday, August 6, 2010

Ada apa dengan aku?

Dah 2 minggu lebih kepala aku pening2.. Loya, nk muntah sume ade..agaknye sebab kesian Suhail demam ari tu .. pastu Suhail dh okeh, aku pening lagi..hu3.. ooo..agaknye rambut panjang sgt..semulajadi tuan/puan, rambut ku hitam lebat, x perlu boh minyak zeton atau yg seumpama dengannya.. So, daku dengan penuh tawaduknya mintak kebenaran hubby p gunting rambut. "Nyonya, potong pendek2 eh..kasi x payah ikat".."haiya, xmo ikat ka? ok!"..zap3, dlm 15 min da pendek..Pergh..ringan seh kepala..

Tapi nape pening jugak ek..ops, dah tghari pun, tak makan lg..sian laki n anak2 kebuluq sbb meneman mama yg ntahapehapeni..lakiku da penat, so aku merelakan diri g beli lauk kt kedai (i like..he3)..dh makan pun pening lg..Ada apa dengan aku?

3 comments:

  1. cuaca panassss... makcik pon rasa cam kembang jer paler. minum air banyak-banyak :)

    ReplyDelete
  2. ada orang kot dalam perut tuh?? wakakaka

    ReplyDelete
  3. makcik: minum air byk2 sampai nk kluar balik!
    ena: iye ke? he3

    ReplyDelete

Orang2 happy :)