Followers

Tuesday, November 30, 2010

Semuanya di tangan Tuhan..

Sebak hati tgk Buletin Utama malam td..
Seorg isteri kehilangan suami buat selama-lamanya tak lama lepas salam, kiss2 (agaknye la) n lambai2 g keje :(

X ingin aku nk bayangkan jika aku berada di tempat kak tu..
Macam mana kalau aku atau hb ade majok2 before g keje?
Macam mana kalau aku atau hb ade rasa x puas hati before g keje?
Macam mana kalau hb marah kt aku before g keje?
Macam mana ek? hu3..

Hajat di hati mmg mahu sehidup semati
Sama-sama hargai hidup..
Sama-sama pimpin tangan ke hari tua..
Sama-sama tgk anak2 berjaya (Insya Allah dunia akhirat)..
Sama-sama tgk anak bersanding..
Sama-sama menuju ke alam akhirat - semoga diperkenankan Allah menjd pasangan di Syurga jugak..

Tapi apakah daya..
Semuanya adalah ketentuan-Nya..

Al-Fatihah buat arwah saudara tersebut dan takziah utk kak n keluarga..
Moga rohnya dicucuri rahmat.

** Pasni dh xmo majok2 selalu dh..nk jd anak/isteri/mama solehah..
Perkenankanlah doaku Ya Allah.

3 comments:

  1. huhuhu...sedeh weiii. marilah kita sayam somi kita yerrr

    ReplyDelete
  2. erm..sayu jer baca..saya doakan anda bahagia selalu..amin....:)

    ReplyDelete

Orang2 happy :)