Followers

Thursday, November 4, 2010

xnk kawan sudah!

Topik Hot FM pagi tadi "Kwn baik jadi musuh".
Hmm..hangat tu.
Cam situasi biasa je kan?
Alhamdulillah, kwn2 baik aku still around..

Aku penah ade kwn sekerja.
Org kata g mkn same2, wat keje same2, mengular same2 >he3<, tido je x same sbb umah lain2 :p
Time bulan pose, kalo 'kwn baik' bulanan aku dtg, kitorang kenduri KFC sesama (aku la tukang beli)
She is an Indian girl >terbalik plak!<
Baik hati, caring n sopan santun (eh, betul ni..x tipu)
But 1 day, tetibe die menjauh.
Heran plak aku dan sampai skang pun aku x tau apsal.
Nak kate aku ade marah die, rasa xde.
Nak kate aku ade kutuk die, rasa xde.
Nak kate aku ade pedajal die, rasa xde.
Nak kate aku ade mengadu bomba domba sal die kt org lain, rs xde jgk!
Pening gue..
Last2 aku berkata pada diriku ini ---> hmm, xnk kawan, sudah!!
>sila load diri ngan helium ye supaya leh floating..kalo angin biasa x larat i nk heret u all :p<
**Last 2 yrs terjumpe (nmpk dr jauh jek :p) kt param, aku plak yg kona kot jln lain..he3

No comments:

Post a Comment

Orang2 happy :)