Followers

Thursday, August 12, 2010

Pose yg barai

Semalam 1 Ramadhan, aku pose dengan jayanya. Da la ofis balik kul 4pm. Suke ati gue. hi3. Balik amik hb dulu n p bazar ramadan kt seri serdang. Manyak syiok even x berapa meriah sgt lg pun. Maybe sebab aku dtg awal sgt cos kul 5 onwards br la org ramai start dtg..sampai kat mane2 tah diorang park. Hb parked betul2 depan pintu balai poli seri serdang. Rs cm keje sane plak..he3. Dh soping sakan (Edisi Puasa pertama), br amik anak2 kt umah nanny. Suhail demam, lagi! Aku dh agak die nk munt*h. Lom ape2, die dh mengeluarkan isi perut depan umah nanny. Sian Suhail..terpaksa la balik tidak berbaju..hu3. Sampai waktu berbuka, aku pasrah dgn kondisi x bole makan byk ni..Aku redha..sob3.

Ari ni pose jugak..hu3 semangat hari ke-2. Da la masuk keje kul 11 am. Tp kena balik kul 5 pm daa.. Maintain sampai tghari. Kul 2 pm, rs x sedap..cepat2 g toil*t dan mengeluarkan isi peut aku plak. tadaaaaa...pose batal! hu3..ape nk mkn..xde mende..minum la air kosong je..lapaunye perut. Sume dlm 1 neh!!! Cepat la kul 5. aku nk soping lg (Edisi Puasa Hari ke-2).

5 comments:

  1. sapo ajar muntah tanpa disengajakan batal poso ni...ish!ish!ish!...sebona eh tak larat yang iyo eh ..tak yah lah poso kak, ganti yo lah sebulan..hehe

    ReplyDelete
  2. aah... tekejut gak nih... muntah tak sengaja batal ker posa? bukan dijolok-jolok kan? preggy ker? sian dia... tak larat tak yah posa la kot... ada pengecualian disitu kan...

    ReplyDelete
  3. aku dulu masa 2nd preggy, ada gak muntah, tp tetap diteruskan... sbb tu bukan sengaja... paish ngelat..kahkahakah...

    ReplyDelete
  4. ha3..ni mmg x tahan. muntah 1 hal, kpala pening setiap masa..cm x "waras" je..better la bukak. tu la, sape soh preg ms pose..kan?!

    ReplyDelete

Orang2 happy :)