Followers

Wednesday, November 3, 2010

Petua - Orang - Tua

Aku jarang benci budak2.
Tp yg sekor sorang ni mmg aku tensen when he is around.
Memekak, memangis, melalak x kira masa.
Bingit la wei!!
Tensen toh!!
Disebabkan tgh pregnant ni, makcik aku kata jgn ambik pedulik sgt..nnt kenan..
hu3...
Tapi ada petua kalo xnk kenan:
1. tepuk2 pelan2 je belakang kita dengan blkg tapak tgn (??)
2. kemudian kata "Ali/minah, kita tgk sama2 ye"
Korang penah dgr x petua ni?
Ni 1st time aku dengar..

Tp aku x rasa nk tepuk belakang aku skang ni sbb skang paling kuat jiwa ni nk lepuk budak nan sorang tuh!!
grrrrr....
Anak2 mama: toksah berpeel semcm ini ye..Jd anak soleh..amin...

**Boss..bole x bawak anak ko balik skang? semak!!

5 comments:

  1. ekeekekek anak boss rupernyaaa..sabarr....cube belikan dia eskrem tgk dia memekak lg tak?

    ReplyDelete
  2. mamaG: sy yg rs nk mkn eskem adelah..panassss
    MR: ha3

    ReplyDelete
  3. saya rasa ada betul jugak..coz masa pregnant dulu famili pernah cakap kalau terkejut kat apa2 atau tak mahu kasi kenan kat anak dalam kandungan tu.. kena cakap macam nie "mek awe bangunlah" (sebab org kelantan) hehehe... tapi nak percaya atau tidak itu atas diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. Ema Jue: same la kot tujuannye..name pun petua kan..rasa nk ikut, ikut lah.. :)

    ReplyDelete

Orang2 happy :)