Followers

Friday, May 23, 2014

Bahagia..ke??

Assalamualaikum..

Lama tak jenguk kawan-kawan..busy pasaipa tau tau..hahaha Banyak ketinggalan rupanya..huhu

Saya rasa gembira bila tengok kawan-kawan bahagia. Kadang-kadang di facebook kawan2 letak status ' bahagia tahap dewa'..happy la kita tengok kan. Ue la..bahagia dengan anak2..bahagia dengan suami/isteri..bahagia dengan kerja..

TAPI..saya rasa..

Kawan2 pun kena kawal sikit rasa 'bahagia tahap dewa' tu. Kadang tengok status macam dah nak terkeluar cerita 'dalam kain'..yelah, nak menggambarkan bahagia tu kan..lagi2 status hari jumaat :p
Kadang bukan semua kawan macam saya..ada kawan rasa benda yg nk di cerita tu tak patut jadi status facebook.

Bukan semua kawan kita pun bahagia. Ye la..mana tau kan. Kena pula kawan tu jenis tak 'update status' slalu..mungkin kawan yang ni akan rasa sedih dan sebagainya. Memang la kita tak tau kesedihan dia tapi bila kita asyik update 'kebahagian' kita aje janganlah lupa mungkin ada yg baca tu rasa tak selesa.

Kadang terburuk sangka jugak dalam hati ni..betoi ka hang ni bahagia sangattt macam tu? Hohoho..kot la kan..saje bikin panasss.

Owh..x baik kau hari jumaat meroyan sakan.

Wassalam.