Followers

Tuesday, June 2, 2009

Suhail, Cars & Us..

Kat rumah skarang bermcm-mcm jenis kereta ada. Shell's Ferrari colllection, truck, kete beso, kete kecik, kereta..kereta..kereta..camne bole jd banyak? cos every time kluar g kedai, Suhail akan dpt bawak balik kereta..kereta mainan daa... Ntah mcmane parent dia yg baik hati ni (chewah!) bole kuar RM jgk utk belikan kereta2 tu..ade byk sebab:

  1. Suhail if g jenjalan kt mall x bole kasi berjalan sendiri. Dia akan merayap sampai susah nk cari..maklumla badan kecik, lari pun bukan main laju..mcm ferrari dia jgk. Daripada aku menyesal x berlagu, dudukkan dia dlm stroller (walaupun dia meronta nk keluar kdg2)..utk kasi diam, beli kete kecik sebuah..cos yg lame x layan da..(pandai anak aku..)
  2. If dah nmpak 1 kete kt kedai, mesti g amik n pegang x nak lepas..nk bayar pun mcm nk berperang nk amik dari tangan dia utk scan.
  3. Gambar kereta kat buku x boleh bergerak..x best, nk yg real bole pegang..so kena beli jgk la kete.
  4. Kereta2 tu utk dimain dan Suhail sendiri akan simpan dlm 'tong' kereta besar dia.
LUCKILY...Suhail x kisah kereta tu kecik atau besar. Janji kereta.
Papa Suhail belikan bola dengan harapan ada penyokong n geng main bola..tapi sedihnye Suhail x minat..hehe..layan PS2 pun nk game kereta jgk..Papa Suhail sedih..ngeh3..pasal xde org teman tgk bola..memang la Papa, bola sume tgh mlm/awal pagi..Suhail tido, cmne nk tgk..jgn kecik ati k.
Walaupun ape minat Suhail, Mama doakan Suhail sentiasa sihat dan ceria selalu.