Followers

Friday, October 15, 2010

%@*&@**#

Mmg marah la ngan nyonya2 yg pakai kete beso. Die hingat itu jalan raya b*pak laki die punye!
Kalo nk masuk simpang, tukar lane or potong (?) kete org lain, ikut suke die jek!
Mentang2 pakai kete beso, cam ikan bilis jek tgk kete kecik. Haram!
Yesterday, it was 7.05pm, heading to Se*dang (tu la sape soh jln time maghrib :p). Met a minor accident kat simpang Taman Universiti.
What was happen, this stup*d kete beso did not stop at the junction before masuk. N 'bummm!!' Seb baik hubby tak panik dapat kawal kete. But anyway kena la jugak belakang kete beso die. Sebab kete die kete mahal, kete aku yg pecah lampu n bumper depan. Hancur reputasi atos prima yg berusia 4 thn tu (bangga sbb tak penah accident dan mengeccidentkan kereta..he3). Luckily us (aku, hubby, n anak2) are ok.
Pagi ni menyusahkan idup laki aku. Kena anta atos tu kat tempat nyonya meneer tu utk baiki. Ingat lagi ayat die semalam "Esok sblm tengahari aa..sbb saya mau pegi Genting". Really makes my blood going upstairs! STUP*D nonsense!!
Harap mekanik die tak ketuk2 je n tampal2 bahagian yg 'sakit' tu. Kalo x, sampai puncak Genting aku cari ko nyonya! (best gak ni g Genting..he3).

Seb baik naik atos, kalo est*ma semalam? hu3

**pic not included because of sakit hati!

No comments:

Post a Comment

Orang2 happy :)