Followers

Thursday, February 6, 2014

Facebook 10 Tahun!!!

Assalamualaikum..

Eh, Facebook dah 10 tahun?! Rasa macam baru je 'gile' Facebook. 10 tahun..dah darjah 4 kot..hehe.

BTW, Facebook sambut birthday tp bg users hadiah pulak. Yang video slide tu ler..gile bodoh aku sampai skang x tau buat :p apepuntakboleh..

Facebook banyak baik buruknya..Bergantung pada niatlah..kalau guna Facebook untuk tujuan baik, baiklah jadinya and vice versa. Macam2 peel org kat Facebook. Pada saya elok bersederhana ajelah buat sesuatu tu. Kalo sampai dlm jambanss pun update status apekehal? heh..suke ati die lah ye x?

Agak-agaknye, di mana Facebook lagi 10 tahun. Zaman anak-anak saya esok ade lagi ke Facebook? Masih relevan tak agaknye? Hmm tungguuu.

Apa pun, to Facebook dearie,


Wassalam.